12 Ekim 2016 Çarşamba

Clinton'un Koruması, Silah Tüccarı Libya Operasyonunda Günah Keçisi Oldu





2011 gizli silah programı kontrolden çıktı. Obama yönetiminin Hillary Clinton'ın Dışişleri Bakanlığı işbirliği ile çalıştığı için başarısız olan Amerikalı silah kaçakçısı Marc Turi onu bir günah keçisi yapmak için kendisine karşı cezai suçlamalar düşürülmesi için yaptığı ilk televizyon röportajında Fox News' e yaptı.


 Libyalı isyancıları silahlandırmak için "Ben her nasılsa sonraki cumhurbaşkanı adaylığımı korumak için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım. Beni otobüsün altına atmak ve beni gözden düşürmek için yüzde 100 uğraşanlar var ve beni mağdur duruma soktular” dedi diye Fox News baş istihbarat muhabiri Catherine Herridge böyle söyledi.
Turi’ nin dediklerine göre 48 yaşındaki Arizona’ da ikamet eden Adalet Bakanlığı, beş yıla yayılan ve hükümet tahmini 10 milyon $ veya daha fazla maliyet önderliğindeki başarısız federal soruşturma merkez üssü olmuştur 

Adalet Bakanlığı 2011 Arap Baharı sırasında Libya diktatörü Muammer Kaddafi devrilmesinde tasarlanan silah programını, kamuya açıklanmasını önlemek için davayı düşürdü söylüyor. Turi, "Obama yönetimi tarafından hedeflenen Ailem, dostlarım, benim işim ve itibarımı kaybettim" diyerek sözlerini bitirdi.


Yorum EkleYorum Ekle