11 Şubat 2017 Cumartesi

Ulefone ARMOR 4G Smartphone Hakkında


 Bunu okuyunca büyük ihtimal ilk defa duyduğunuz bir marka olacak. Fakat kimin yaptığını duyunca pek şaşırmayacaksınız. Şaşıracağınız tek şey bu telefonun özellikleri ve bu ülke gerçekten bir ilk daha yaptı diyeceksiniz.


Ulefone şirketi Çin’ li bir şirket tarafından kurulmuştur. Çok fazla vakit kaybetmeden bu güzelim telefonu size tanıtayım.

                Ulefone ARMOR 4G telefonu isminden anlaşılacağı gibi kalkan gibi, tank gibi dayanıklılığa sahip. Ne su ve toz dinliyor, ne de üzerinden araba bile geçse bir çizik bile olmuyor. Özel camı sayesinde 3 kat diğer telefonlara göre daha dayanıklı ve zamane 3310 telefonunun transformers olmuş hali diyebiliriz.

Gorilla HD ekran camını kullanan Ulefone ARMOR telefonu 4.7 inç bir ekrana sahip. 1280 x 720 HD ekrana sahip. 1.3 Ghz Octa MTK6753 işletim sistemi ve Android Sistemi ise 6.0’ dır. RAM + ROM yani hafızası 3GB + 32GB ROM bulunmaktadır. Harici 128 GB kadar yükseltilebilir.
Arka kamera 13 MP, ön kamera ise 5 MP’ dir. Yer çekimi sensörü, yakınlık sensörü, ışık sensörü, Jiroskop, Pusula bulunmaktadır. Çift SIM ve çift Micro Sim yeri bulunmaktadır. GPS / Glonass bulunmaktadır. Wifi, bluetooth vs. hepsi var ve Türkçe dahil toplam 88 dil barındırmaktadır.

Videosunu izledikten sonra hemen alasım geldi fakat Türkiye’ de şuanlık yok sanırım çünkü Google’ da henüz buna dair bir makale bile bulunmaktadır. Videosunu izlerken hayretler için izledim. Sanki 3310 değişim dönüşüm geçirmiş gibiydi. Her türlü şeye karşı dayanıklı. Makinelerde çizilme testi, ezilme testi yapıyor, yüksek bir yerden atıyorlar, suyun içinde fotoğraf video çekiyorlar ama telefon sanki hiçbir şey olmamış gibi devam ediyor.

Çin normalde çakma konusunda çok telefon üretti. Doğru düzgün telefon ürettiğini görmedim fakat bu telefonları beni şaşırttı diyebilirim. Eğer Türkiye’ ye gelirse mutlaka denemek istiyorum, en azından Teknosa gibi bir yere gidip elime almak isterim ve fiyatı ne olursa olsun gerçekten değeceğine eminim.


                Çin’ in böylesine bir telefon çıkartmasına mı şaşırayım yoksa bu telefon bu tür dayanıklılığına mı şaşırayım bilemedim. Gerçekten tank telefon desek yeridir. 


Video: 

6 yorum

Güzel bir makale olmuş elinize,emeğinize sağlık başarılarınızın devamını diliyorum.

teşekkür ederim :)

Güzel telefon gerçekten tasarım falan on numara ya beğendim. Fiyatı nasıl acaba uygun mu hocam ?

180$ civarı hocam, fakat Türkiye'ye geldimi, gelecek mi pek emin değilim ama sağlamlık konusunda çok iyi bir telefon. özellikleri de fena değil. tasarımı da benim hoşuma gitti. kötü abes durmuyor. bence alınabilir.

180 $ civarı ise alınır. sinirli bir milletiz zaten :) çal duvarlara, konuşmaya devam et.


Yorum EkleYorum Ekle