10 Şubat 2017 Cuma

BitCoin Kazanmak İster Misiniz?



     Bitcoin bilmeyenler için söyleyelim Sanal Cüzdandır. ve dilediğiniz gibi dönüştürüp harcayabilir yada direk hesabınıza çekebilirsiniz.



     Şuan ki kur: 1 BTC=4,124.30 Lira

Ve sizlere gün geçtikçe hem BTC kazanmayı hem de sitelerini eklemeye devam edeceğim.

Bitcoin cüzdan oluştur linki: Bitcoin hesap Açma

      Oluşturduktan sonra Bitcoin adresinizi artık para kazanacağınız sitelere ekleyebilirsiniz.
Anlamayanlar olursa, hem kayıt hemde Bitcoin adresi hangisi onu da resimli bir şekilde göstereceğim.

1 günde yatırımsız 0.0006 Bitcoin kazanacağınız Bitcoin Sitesi

Buda daha yeni başladığım Bitcoin hesabım, daha 1 gün bile olmadı.



Herhangi sorularınız var ise yorumda belirtmeniz yeterlidir.

Teşekkürler.

21 yorum

Biraz daha detaylı bir şekilde sonraki yazınızda anlatırsanız sevinirim. Blogunuz çok güzelmiş :)

teşekkür ederim Samet Bey :)
dediğim gibi bende daha dün açtığım için şuanlık tek bildiğim hesabı yükseltme yapabilmeniz pek başkada bişey yok. referans kasabilirsiniz mesela %20 ile %100 arası bonus gelir onlardan. PC açık kalmasına da gerek yok otomatikten kasıyor kendisi :)

bu aralar değeri çok çıktı. kazançlı sistem bakalım

zamanında bi bit coin ler bedava rakamlara dağıtılırdı nerden nereye

aynen, şuan yatırımcılar bitcoine yatırım yapıyor bu aralar.

Çok yararlı bilgiler bitcoin ne kadar güvenilir bilemiyorum ama evden para kazanmak için olabilir.

Gün gelecek paralar etkisini kaybedecek bitcoin tek para olacak deniyordu. ben her türlü yatırıma varım. bunu da deneyelim bakalım. teşükkürler bilgilendirdiğiniz için

Para kazanmak her zaman isteriz canım :) güzel makale

Bu işler gerçekten çok karışık. Bence ayrıca bir konu yazabilirsiniz bunun hakkında.

Ben anlamadım olayı hocam. Bunları sitemize ekliyoruz ve gösterim başına mı kazanıyoruz. Yoksa tıklandıkça mı. Yoksa üye olunması mı gerekiyor ?

eskiden bu sitede hesap açıyordun, PC açık kaldığı sürece BTC kasıyordu, şimdi açık kalsa da kalmasa da fark etmiyor ama eskisi gibi ödeme sıklığı da yok. istersen hesap aç takılsın o öylesine :) girmene bile gerek kalmaz, bi ara aklına gelirse girer bakarsın ne kadar olmuş. ödeme talebi edersin.

daha ayrıntılı şekilde 2.part olarak anlatmıştım.

bitcoin diğer kurlara göre daha güvenilir, artık tahmin edebiliyorum ne zaman çıkacak ne zaman inecek :))

aynen öyle, şimdi 1 Bitcoin değeri 1000$ civarında değişiyor hep

artık yatırımlar bitcoin üzerinde daha çok dönmeye başladı. dediğiniz gibi diğer paralar etkisini zamanla kaybedebilir.

Vay be dur bende deneyeyim ya. Hocam makale için çok sağol ellerine sağlık allah razı olsun ;)

rica ederim hocam Allah sizden de razı olsun :)

Hocam buna ne giriş yeri var ne bişey. Nerden bakacağım ben kazancıma. Üstelik Blockchain e de üye oldum ve kodu girdim. Hatta uygulamasını telefonuma indirdim. Herhangi bir kazanç yok.

bana yazdığınız mailde size detaylı şekilde anlattım hocam.

Denemek lazım, yalnız sanki biraz iğne ile kuyu kazmak gibi duruyor :/

bu tür şeyleri iyi araştırmak lazım, yatırım yapılmadığı sürece de bir zararı yok merak etmeyin hocam.


Yorum EkleYorum Ekle