10 Şubat 2017 Cuma

İnternetten Para Kazanma Yolları 2017 - Part3-




     Bu yazımda yatırım sıkıntısı çekmeyen arkadaşlarımız için daha uygundur.

     Bildiğiniz üzere PTC siteleri son zamanlar da baya artmaktadır. Özellikle yatırım yaparak kazandıran siteler. "Kazan Kazan" sistemi ile herkes kazanmaktadır.

PTC nedir diyenler olabilir, reklamlara tıklayarak, banner gösterim başına vs. verilen sistemdir. Örneğin, siteye üye oldunuz, sitenin sizlere vereceği reklam izleme görevlerini yerine getirerek para kazanabilirsiniz. Yada yatırım bazlı şirketlere yatırım yaparak yatırımınızı katlayabilirsiniz.

Sizlerle bu yazı altında gerçekten ödeme yapan PTC sitelerini derledim.



1- ClixSense


    ClixSense sitesi uzun yıllar boyunca var olan reklam şirketidir. Sizleri reklamlara tıklatarak para kazanmanızı sağlıyor. Başlarda az gelebilir ama ileride "Task" (Görev), "Survey"(Anket) gibi bir çok görev gelerek paralarınızı daha da artırabilir. Çeşitli şans oyunlarıyla da şansınızı deneyebilirsiniz. Bu size bağlı tabiki. Paypal gibi ödeme seçeneği bulunmaktadır. Bende Paypal ile uğraşmadığım için kazandığım paralar ile reklam satın alarak siteme hit göndermiştim. En az 8$ olduğun da ise siz paranızı Paypal hesabına aktarabilirsiniz.

Refsiz link: http://www.clixsense.com/
Refli link: http://www.clixsense.com/?8099367

2- NeoBux


    ClixSense ile aynı mantık üzerine olan bir sitedir. Yalnız tek fark, her tıkladığınız site size para verirken ayrıca bonus puan veriyor. Bu bonus puanları da şans oyununda kullanarak daha fazla kazanabilirsiniz. "Task" ve "Survey" yani görev ve anket bu sitede de mevcuttur.


3- Arter Online


    Yatırım ortaklığı ile ilgili bir site. Bu site yapabileceğiniz şey ise kısaca şöyle, yatırım yapıyorsunuz ve her 5 hafta da paranız %25' e kadar paranızı katlayabiliyorsunuz. İnşaat üzerine kurulu bir sistem. İnşaat başlatıyorsunuz, % limitinin artması için inşaat malzemeleri, çalışan vs. alarak daha da artırıp geliriniz daha fazla artıyorsunuz. 5 hafta içinde yaklaşık 3000 TL kazananlar var. Yalnız yatırımsız kazanılmıyor diğer siteler gibi değil ve referanssız üye olunmuyor, referanssız üyeliği kapattılar ilk 1000 olduktan sonra. Şiddetle tavsiye edeceğim bir sistemdir.

Link: http://arter.online/sign.php?ref=c5e434-9f6cf2

4- GetMyAds


   Eminim bunu birçoğunuz biliyorsunuzdur. Yada en azından duymuşsunuzdur. Amerikanın en büyük reklam şirketlerinden birisidir. En çok kazandıran sistemlerden birisi diyebiliriz. Yatırım yapan kişiler için birebir bir sitedir. Eğer yatırım yapacağım, profesyonel bir site lazım diyorsanız, size GetMyAds ve TrafficNetwork'u öneririm. Dolar bazlı sitedir. Minimum yatırım : 50$ istiyor.

Refsiz link: https://getmyads.com/
Refli link: https://getmyads.com/r/493489
Detaylı anlatım için video linki: http://www.getmyads24.com/turkish/?r=493489

5- TrafficNetworkAds


   Bu site de GetMyAds tarzında bir sitedir. Hemen hemen aynı sayılır fakat tek farkı ödeme zamanı geldiğinde en hızlısı TrafficNetworkAds diyebiliriz. Detaylı bilgi için videoyu izlemenizi öneririm.
Euro bazlı sitedir. Minimum yatırım: 50€ istiyor.

Refsiz link: http://trafficnetworkads.com/
Refli link: http://trafficnetworkads.com/r/47666
Video link: http://trafficnetworkads24.com/tr/?r=47666

   
      Daha fazla yatırım siteleri bulabilirsiniz belki de ama uzun araştırmalarım doğrultusunda ödeme sıkıntısı çekmemeniz, kapanmayacak site vs. bu sitelerdir. Eklemediğim başka siteler olabilir belki ama ben bunlarla ilerliyorum ve tavsiye ediyorum. Seçim sizlere kalmış. Bol kazançlar dilerim.

Abone olmayı unutmayın lütfen.
Okuduğunuz için Teşekkürler...

17 yorum

Tavsiyelerini okuyorum kardeşim. Gerçekten başarılı güzel önerilerin var. Deneyeceğim daha doğrusu denemeye çalışacağım.

yorumun için ben teşekkür ederim kardeşim. takipte kal, daha fazlası geliyor :) şimdiden bol kazançlar dilerim

parada para kazanmak için iyiymiş. ancak paranı bu sistemlere yatırıp zarar etme olasılığı da var sanırım ? kumar gibi geldi bana

Hocam gerçekten çok güzel bir seri olmuş, part 1 ve part 2'yi de okumuştum yine mükemmel tavsiyeler.

Bu site gerçekten güzel olmaya başladı,çok güzel makaleler yazıyorsunuz tebrikler. Benim Google Adsense hesabım daha onaylanmadı 3 gün içinde cevap vereceğiz diyorlar ama 1 hafta oldu.

kumardan ziyade yatırdıkça kazanıyorsunuz hocam. hani bankalara para yatırınca faizi ile birlikte bi zaman sonra o para birikip daha fazla olurdu ya? buda öyle. yani bi zararı olmuyor. aksine zamanla paranız katlanıyor. onların gelirleri de reklam, sponsor ve yatırımlardan alınan 3-5 komisyon.

teşekkür ederim, işe yarıyorsa ne mutlu bana :)

teşekkür ederim :)
o 3 gün ölüm gibi hocam, 1 ay'ı buluyor yani adsense ile çalışacaksanız nazını çekmek zorundasınız :))

Hocam internetten para kazanmak için ilk 2 yazınızı çok beğendim 3. sü de bir o kadar güzel olmuş

Arter Online'ı daha önce kullanmıştım, zengin etmesede iyi para kazandırıyor. Diğerlerini bilmiyordum bilgilendirmeler için teşekkürler :)

Getmyads i bu aralar çok duyuyorum. Ücretsiz de üye olunabiliyormuş herhalde. Denemek istiyorum ama cesaret de edemiyorum. Bir kere ağzım yandı.

teşekkür ederim hocam güzel :)

eğer sıkıntısı olursa ben kefilim hocam

İnternetten para kazanmayı pekte önemsemiyoruz biz aslında. Önemli ilk önceliğimiz zevk yaptığımız işi yapıp, geek dünyasına katkı sağlamak.

söylediğiniz sitelerden neobux'u kullanıyordum. siteye yatırım yapmadan bir işe yaramadı ama yatırım yapınca %125 kar sağlıyorsunuz.

Neobux'u daha önce denemiştim. Parasını gününde veriyor ama çok uğraştırıcı bir site gerçekten.


Yorum EkleYorum Ekle