21 Ocak 2017 Cumartesi

Kısalt ve Para Kazan Siteleri -Ödeme Kanıtlı- 2017

Kısalt ve Para Kazan Siteleri -Ödeme Kanıtlı- 2017

Merhabalar tekrardan Makale Yazarı takipçileri.

Bugün sizlerle paylaşacağım çok güzel ve özel bir konum var.

Link kısaltarak para kazanma siteleri hakkında.

Ne kadar sahte ve gerçekçi olduklarını, hangi sitelere üye olmanız gerektiğini yazacağım.


        Bilmeyenler için söyleyelim, link kısaltarak nasıl para kazanılır. Herhangi bir link, örneğin http://seomakaleyazari.blogspot.com sitesini aldınız, link kısalt yerine geldiniz ve bunu yapıştırdınız. Çıkan link kısaltmayı kime tıklatırsanız size tıklanan sayı kadar para gelecektir. örneğin; 1000 tekil tıklama 7$ gibi. Örnek link kısaltma http://link.tl/TG9W buna tıkladığınız zaman, SKİP dediğiniz zaman benim blog siteme yönlendirecektir. Ödeme şekilleri ise Papara'dır.

       Bildiğiniz gibi en meşhur link kısaltma servisi olan Link.tl sitesi kısalttığınız linkler ile sizleri zengin ediyordu. Bunu daha da geliştirerek ve bayi yoluyla herkese daha fazla kazandırma yöntemine geçtiler. Bu sayede hem bayi olanlar, hem de o siteyi kullananlar fazlasıyla kazanıyor. Tabi arada kod hataları olabiliyor, "sizin siteniz tık saymıyor, para saymıyor" gibi şikayetler gelebilir, bunun sebebi bayi değil bayi veren kişiden dolayıdır. Bunun da çözümü var tabi, bunu da bulduk.

      Yalnız bilmeniz gereken birşey daha var, artık her önüne geçen Link.tl'sitesinden bayilik alıyor ve 5$ alt limiti geçtiğinde ödemesi gereken parayı size ÖDEMİYORLAR. Bunlara örnek bir site uzat.in sitesidir. Sahtekarların önde gidenidir. Şuana kadar 1000$ civarı üyelerin üstünden para kazanıp "üyelere verdik" süsü yapıyorlar. Bu tür sitelere inanmayın ben sizlere tecrübem dahilinde gerçekten ödeme yapan siteleri ödeme kanıtları ile beraber paylaşacağım.

1.site Asıl Site Link.tl

      Bu site zaten her gün 1 milyona yaklaşık tıklama alıyor ve profesyonel oldukları kadar ödemeleri de hiç aksatmıyorlar. İnsanlara nasıl tıklatacağınız size kalmış. Duruma göre ileri de sizlere bir kaç taktik verebilirim. Referansımla üye olursanız özel mesaj ile sizlere yardımcı olabilir ve taktiğin alasını verebilirim :)

Üye linki: http://link.tl/
Referans linki: http://link.tl/?r=130055

Ödeme Kanıtı: 



2.site Bayi Site Baralink

       Bu site Link.tl sitesinin bayisi altındadır ve 5$ alt limiti geçtiğiniz zaman Papara üzerinden sizlere ödeme yapar. Kesinlikle güvenilir bir sitedir. Bizzat tecrübe edindim ve ödememi aldım. Ayrıca destek panelinden her türlü soruları sorabilirsiniz, çok sıcak kanlı bir şekilde sizlere uygun cevaplar vereceklerdir. Hatta siz daha hızlı kazanın diye aktif üyelerin linklerine de tıklanması için yardım ediyorlar. Böyle Admin daha nerede görüldü ki :) 

Ödeme Kanıtı: 


Üye Linki: http://baralink.com/
Referans Linki: http://baralink.com/?r=44

Referansım ile üye olanlara organik taktiğimi vereceğim ;)

       Tık saymıyor, Para saymıyor olayına gelecek olursak, çözümü çok basit.
Bayilerdeki sorun dediğim gibi Link.tl'den oluşan hatadır, o yüzden bayilerdeki adminlere celallenmeyin :)
Maksimum bir linki 21 tık olarak sayacaktır. 50 tık yapılsa da 21 tık görünecek ama 50 tık parası gelecektir. Yalnız bilmeniz gereken nokta tam burası, o linki yenilemeniz lazım. Silin ve tekrar aynı linki kısaltabilirsiniz, yada başka link ekleyip paylaşabilirsiniz. Ama o link üzerinden tekrar tık gelirse para saymayacaktır. O yüzden siz toplu link paylaşın ki sorun olmasın.

       Umarım faydası olmuştur. Şimdilik bu kadar. Bayilerden ve diğer kısaltma sitelerinden ödeme aldıkça sizlerle paylaşacağım.

Sevgiyle kalın.

Okuduğunuz için Teşekkürler...

47 yorum

Çağatay Yılmaz delete 1/26/2017

bu kısalt kazan siteleri ne kadar can sıkıcı olsa da para kazandırmaları güzel aslında. ama tek linke 2 link saklayanlardan nefret ediyorum adeta

aynen öyle, ayrıca 2 link sıkıştırsalar da tek link parası geldiklerinden haberleri yok sanırım

bu kısalt para kazan sitelerine pek içim sinmiyor. okadar tıklamaya azıcık para veriyorlar.

ülkeye göre değişiyor. ben gayet iyi kazanıyorum :)

Osman Ciğerci delete 1/28/2017

üye oldum verdiğiniz linklere ve özelden yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim, gerçekten çok güzel kazandırıyor sisteminiz :) Allah razı olsun

rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) bol kazançlar dilerim

Bildiğimiz bir link kısaltma servisi. Ödemelerde sıkıntısız tavsiye ederim..

Bu kısaltma linkleri kullanıcı için zorluk çıkaracağını düşünüyorum.Yani para kazanmak kullanıcı memnuniyetinden önemli olmamalı :) ama anlatım açık ve başarılı.

zaten bu tarz kısaltılan linkler blog sitelerinden çok oyun ve program indirme sitelerinde kullanılmalı. yoksa dediğin gibi kullanıcı memnuniyeti önemli :)

Yok hocam bu kadar basit olmamalı para kazanmak bana göre değil yani. yazı için teşekürler.

Kemal Tuken delete 1/29/2017

Bu link kısaltmaları koyan siteleri nedense bir daha girmek istemiyorum. Bazen çok abartıyorlar ama kazanç bakımından oldukça mantıklı

bende kullanıyorum link kısaltma sitelerini daha fazla örnek verilebilirdi ama yinede güzel bir yazı olmuş

maalesef bu kadar basit :) artık internetten daha kolay hale geliyor para kazanmak

abartanları bende sevmiyorum. özellikle bazıları bir linkin içine birden fazla koyuyor fazladan kazanmak için. bunlar işin cılkını çıkartıyorlar.

teşekkür ederim :)

bu sistemlerden birini kullanma zamanı geldi artık. sürekli karşılaşıyorum. özellikle link.tl ile :)

Link TL ile çalışıyorum oldukça kaliteli ve ödemelerini şuana kadar hiç yapmamazlık etmedi. Link kısaltma sitelerinde en iyi arayüze panele sahip bir site.

katılıyorum. sade ve düzgün teması var. kafa karıştırmıyor. zamanında ödeme yapmaları ayrı bi güzel

denemesi bedava :) eğer kullanabilirsen çok iyi kazandıran bir sistem

2017 yılında artık bu tarz siteler oldukça arttı. Ancak güveniliri var güvenilmeyeni var... Siz kanıtlarla birlikte eklemişsiniz çok teşekkürler..

zaten kanıt göstermeyenlere güvenmemek lazım.
rica ederim :)

Link.tl aralarında en iyisi bence. Yazı için çok teşekkürler.

aynen öyle. bayilere de pek güvenilmiyor ama güvenilir ve ödeme yapanları gördükçe buraya eklemeye çalışacağım.
rica ederim :)

Link kısalatarak para kazanmak için gerçekten güzel ama tıklanmaya değer şeyleri kısaltmak lazım

linkleri kısaltın, paylaşın... paylaştıklarınız takip edilsin. daha fazla tıklasın. epey bir iş yani. yazı için teşekkürler.

bu konuda katılıyorum. gereksiz şeyler kısaltmak her iki tarafa da zaman kaybı olacaktır.

aslında kısaltması kadar paylaşması da kolay ama paylaşılan yerin kısaltılan link ile orantılı olması gerektiğini düşünüyorum. ondan sonra tıklamalar kendiliğinden geliyor zaten. rica ederim :)

link.tl kullandığım ve önerdiğim bir firmadır. öedeme garantisi kesinlikle var ben kefilim.

Güzel yöntemmiş, teşekkür ederiz. Kullanarak bir şeyler yapmaya çalışacağım.

Türkiye'ye kısaltma servisini getiren başarılı bir sitedir. hakkını veriyorlar gerçekten.

Rica ederim, bol kazançlar dilerim :)

Link kısaltma servisi olarak en sık kullandığım firmadır şuana kadar ödemelerini hiç aksatmadı. İkinci alternatif olarak bc.vc yi kullanıyorum.

bcvc bende kullanıyordum fakat 2 kere ödeme günü geldiğinde ban yedim sebepsiz yere. halbuki hile değil kendi linkime bile tıklamış değilimdir. o yüzden neyse dedim bizim sitelere devam)

Aslında bu sistemler güvenilir fakat ne yazıkki ülkemizde hiçbir sisteme karşı saygı yok. İllaki bir açığını yada taktiğini bulup sahtekarlık yapılıyor. Bu sebepten Bu tür sistemler bize karşı ön yargılı.

sonuna kadar katılıyorum. hep bi hile bişey peşindeler emeğe de hiç saygı yok. bu yüzden ülkemizde pek gelişemiyor bu tarz şeyler.

Ne zamandır üstünde durmuyorum ama bu bu konuya denk geldikten sonra link kısaltma servislerini kullanmak için daha fazla bekleyemeyeceğim.

:) geç kalmış sayılmazsınız. bol kazançlar dilerim.

Link.tl bu işte işinin eri zaten. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık...

Link kısaltma servislerinden ödeme almadan önce öncelikle çalışmaya başlanmadan araştırılmalıdır kesinlikle

teşekkür ederim :)

bu yüzden bende sizler için araştırıp ödeme verenleri burada paylaşmaya çalışıyorum:)

reklamtrk.com burada da çeşitli reklam yöntemleri ve lik kısaltma var. ayrıca referans sistemi de mevcut. denemekte fayda var.

link kısaltıp para kazanmak gerçekten çok güzel bir fikir. Hem link kısaltıyoruz hemde para kazanıyoruz vay be

Link.TL kaliteli bir firmadır, banka ödemesi yapsa daha da çok tercih edileceğinden eminim, sadece papara ile çalışması eksi bir yönü.

paparanında pek farkı yok aslında. paypal'ın türk sanal cüzdanı versiyonu. papara ile banka hesaınıza para gönderebilirsiniz.

Vay be keşke bizde kazanabilsek en çok istediğim şey bu emeğimin karşılığını almak istiyorum.

elbet sizde bir gün alırsınız hocam hedefinizden vazgeçmeyin yeter.


Yorum EkleYorum Ekle