15 Ağustos 2016 Pazartesi

FOREX Hakkında Kısa Bilgi



          Forex'in kısaca tanımı, bir ülkenin para birimi ile başka bir ülkenin para birimi arasındaki değişim oranından faydalanılarak, döviz ticaretinin yapıldığı uluslararası piyasaların tamamını ifade eder. Forex piyasası yatırımcılarına kaldıraçlı işlem yapma imkânı sunan dünyanın en büyük pazarlarından biridir.      

Öncelikle belirtmek istiyorum ki Forex döviz tarzında kurları takip etmeniz gereken, düştüğünde para yatırmamalı ve çıktığında para yatırmalı riskli ama kazanıldığında ise çok kazandıran bir sistemdir.


         Forex'e bende üye olmuştum hatta ilk üyeliklere 50 dolar gibi denemeniz için para veriyorlar. Ben denedim hiçbir şey anlamamıştım. Bu yüzden sizi arayıp yardım etmek istediklerini, sistemi anlamanız gerektiğini düşünerek sizleri günde en az 2-3 kere arıyorlar. Siz açana kadar.

Ben ilk defa Forex'e üye olduğumda daha 5 dakika geçer geçmez aradılar. Açtım, anlatmaya başladı, işte "Amerikadan tanıdığımız güvendiğimiz birisi doların yükseleceğini söyledi, ve söylediği %99 hep doğru çıkar, para yatırmaktan çekinmeyin bize güvenin felan" dedi. "Tamam müsait olunca siteye bakacağım. Sorum olursa size yazacağım" dedim. Halbuki para yatırma gibi bir derdim olsa daha güvenilir riski az bir şeye yatırırdım. Sonuçta öğrenciyiz, paraya ihtiyacımız var ve bu tür siteler en az 50 dolar istiyorlar. Aksine bende o para olsa 1 ay makarna ihtiyacımı giderirdim. Merak edenler vardır belki, dolar yükselmiş miydi? diye, hayır aksine düşmüştü hemde yerin dibine kadar.

Forex'te tabiki hatalar olacaktır, kimden aldılarsa haberi onlarda para kazanmak için bu tür yalan dolanlara başvuracaklardır. Yalnız her zaman mağdur bizim gibi fakir ve öğrencilere oluyor. 3-5 kuruş ek gelirimiz olsun derken borca giriyoruz. Bu tür oyunlara gelmemeliyiz diye düşünüyorum.

Ama şöyle bi durum da var Forex'te, eğer gerçekten paranız varsa ve riski seven biriyseniz, mutlaka öneriyorum. Milyonlar kazananlar var, tabi milyonları kazanmak içinde yüzbinler harcayanlarda var.



         Forex ne kadar ünlü bir site ve sistem olsada herkes gibi tabiki hataları vardır yalnız gerçekten çok riskli bir sistem ve gerçekten çok kazandıran bir sistem. Yatırım yapmadan yatırım alamaz ve kazanamazsınız. Sistemi bilirseniz ve çözerseniz sizi kimse tutamaz.


Yorum EkleYorum Ekle