10 Şubat 2017 Cuma

İnternetten Para Kazanma Yolları 2017 -Part2-



           Merhaba Makale Yazarı takipçileri, bugün sizlerle İnternetten Para Kazanma Yolları'nın 2.bölümünü yazmak istiyorum.

          Bu bölümde oyun sitelerini derledim, kısaca bilgi verip üyelik linklerini yazacağım. Referansımla üye olanlara özel ilgi ile yardım edeceğim :)




1-Utopya


       Bu site de gerçek paralar ÜT ile yani Ütopya Puanı ile hesaplanır. Onu elde etmek için ise ineklerden aldığınız süt ile dönüştürürek olacaktır. Oyuna başladığınızda 100 ÜT verir size ve bununla ilk baştaki inekten 1 adet alabilirsiniz. Daha sonra her 2 saatte bir olan bonuslardan yararlanırsanız daha hızlı gelişebilirsiniz. Hatta yatırım yaparak daha fazla kazanabilirsiniz. Şuana kadar en çok yatırım alan ve kazandıran sitedir. Şiddetle tavsiye ederim.

Refsiz link: http://www.utopya.online/
Refli link: http://www.utopya.online/kaydol.php?davet=181e07aacb

2- Çiftlik Bank


      Bu site de aynı mantık üzerinedir. Tavuk inek vs. alarak satıp altın alıyorsunuz. Yalnız tek fark, hayvanlarınıza yem almak zorunluluğu vardır. Herhangi bir bonus yoktur fakat en çok kazandıran 2.sitedir. Yatırım yapmayanlar çok zor gelişir. Utopya gibi değildir. 1 altın karşılığı 1 liradır.


3- ZombiPio


     Bu site de zombi öldürerek para kazanıyorsunuz. The Walking Dead dizisini izleyenler var ise bu sitedeki karakterler yabancı gelmeyecektir. Karakter aldığınız vakit her saat belli bir zombi leşi getiriyor size. Bu leşleri satarak hem lira hem de ZombiPio kazanıyorsunuz. ZombiPio ile ister depo yükseltin ister karakter alın, lira ile de ister paranızı çekin isterseniz de ZombiPio'ya yatırım yapın. Her türlü kazanacaksınız. Yatırım yapanlar tabiki daha hızlı kazanıyor ve şuana kadar en çok kazandıran 3.sitedir.

Refsiz link: http://zombipio.com/

4- Gerçek Çiftçi


      Her site de olduğu gibi bunda da inek ve yumurta satarak para kazanıyorsunuz. Güzel yanı ise diğer sitelere nazaran oranları yüksektir. Bonkör adminler, oyuncularına fazlasıyla kazanma fırsatı veriyor. Tavuk ve İnek alarak hem altın hem de lira kazanıyorsunuz. Liraları ister altın yapın isterseniz de çekin. 


5- Para Bahçe


    Bu site aslında favorilerim arasında diyebiliriz. Meyve sebze ekerek gelen kristalleri ister altına dönüştürüp oyuna yatırım yapabilir, yada kristalleri biriktirip onları TL'ye çevirebilir ve paranızı çekebilirsiniz. Her site de olduğu gibi, yatırım yapanlar daha hızlı kazanıyor. Yaklaşık 2000 kristal 1 liraya denk geliyor.


6- Çılgın Tavuklar


   Bu tarz oyun sitelerini açan ilk sitelerden birisidir. Fakat geç gelişti. Sebebi, bir ara sahibi siteyi açıp gitmişti, sanırım bu kadar tutulacağını bilmiyordu. Geri döndüğünde düzenlemeler yaptı, Ödeme Puanı saçmalığı çoğu oyunlarda var olduğu gibi bunda da vardır. Fakat çeşitli oyunlar, yarışmalar yaparak Ödeme Puanı daha fazla vermeye çalışıyor. Deneyebilirsin. Fazlasıyla kazandıran bir sistemdir.


7- Haylaz Tavuklar


    Bu site giriş yaptığınız zaman 20 lira veriyor, 2.tavuğu rahatça alabilirsiniz. İster yatırım ile, ister yatırımsız çok rahat gelişebilirsiniz. Ben yatırımsız 20 liraya yaklaştım. Tabi kaç ay sürdü sormayın :)) Ama güvenilir bir site olduğu için yatırım yapmak isteyenler var ise düşünmeden yapabilirler. Hayvan alıp yumurta vs. satarak puan ve lira elde edebilirsiniz.



8- Deli Baraj


   Tamamen farklı bir gösterim, farklı bir sistem. Belki de yumurta ve sütten sıkılanlar için güzel bir sistem. Türbin alarak Elektrik üretiyorsunuz ve onu satarak Altın ve Kömür elde ediyorsunuz. Kömürü Liraya çevirerek kazanıyorsunuz. Basit kullanışlı ve çok kazandıran bir sistem. Şiddetle tavsiye ederim.



      Sizlerle ödeme yapan, gerçek ve asla kapanmayacak siteleri paylaştım. Aslında daha çok bu tarz siteler olabilir fakat onlar bir kaç ay içerisinde patlıyorlar. Ödeme yapamıyorlar vs. sonra mağdur olan kullanıcılar oluyor. Bunlara üye olanlar pişman olmayacaklardır. Referanslarıma üye olanlar her türlü soruları sorabilirler. Yardımcı olacağım.

Teşekkürler...

23 yorum

bir ara patlayan titan vardı. bu oyunlarda ona benziyor. patlamasın bunlarda ?

Bu aralar fırsat buldukça bu tür yöntemleri araştırıyorum. Fakat, bu sistemleri sizin gibi ne detaylı anlatan ne de sağlam bilgiler veren yok. teşekkürler hocam :)

merak etmeyin patlaması imkansız çünkü bu sitelerin sponsor+reklam gelirleri olduğu için arkaları sağlam bu yüzden güvenilir siteleri yazdım, tecrübe edindim :)

rica ederim hocam elimden geldiğince paylaşmaya çalışıyorum :)

İnanın internet üzerinden para kazanmayı çok denedim uğraştım ama bir türlü başarılı olamadım :)

Ben bu siteler üzerinden güzel gelirler elde ettim. Boş vaktiniz varsa biraz üstünde durmak gerekir sonra gerisi kendiliğinden geliyor :) kumbaraya para atmadan boş kumbaradan para beklememeli kimse :)

Hem refli hemde refsiz link paylaşmanız çok daha samimi geldi, tüm reflerden vakit bulunca kayıt olacağım :)

güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

Ellerinize emeğinize sağlık çok teşekkür ederim sayenizde birkaç konuda bilgi sahibi oldum

başlangıç için güzel yatırım yerleri var para kazanmaya başlamak için ideal yollar :) deneyceğim saolun..

Teşekkür ediyorum, bende böyle bir paylaşım bekliyordum ancak resimlerle destekleseydiniz daha hoş bir makale olurdu.

Gayet güzel ve yararlı bir yazı olmuş hocam çok teşekkürler, ama daha detaylı araştırma yapmakta her zaman fayda görüyorum.

İnternet üzerinde o kadar zamandır para kazanmakla uğraşıyorum ama artık pes ettim. Ya ben beceremiyorum yada olmuyo :)

rica ederim, asıl ben teşekkür ederim okuduğunuz için :)

rica ederim, şimdiden bol kazançlar dilerim :)

rica ederim fakat uygun eklenecek resim bulamadım içerik açısından hepsi hemen hemen aynı olduğu için pek gerek duymadım. bir dahaki yazımdan resim bolluğuna yer vereceğim :)

rica ederim. detaylı araştırma yaptım merak etmeyin hocam, yaklaşık 3 ay oldu diyebilirim :) tecrübelerimden bu sitelerin daha kalıcı olduğunu gördüm.

herşeyden önce sabır gerekli :) gerisi zamanla geliyor merak etmeyin.

Hocam yeni yıl için hazırladığınız para kazanma tekniklerine bir yenisini daha eklemenizi bekliyorum :)

yatırım bazlı ve güvenilir PTC sitelerini part3 te görebileceksiniz hocam :)

utopya ödeme grantili arkadaşlar kendim kullanıyorum sorunsuz bir şekilde ödeme alıyorum.

Makalenizi beğendim size sormak istediğim bir soru var. Sitedeki yazı tipinizi nasıl ayarlıyorsunuz çok beğendim yazı tipinizi.

şablon kısmından özelleştir yaparak gelişmiş ayarlarından ayarlayabilirsiniz.


Yorum EkleYorum Ekle