15 Şubat 2017 Çarşamba

Bir Abone Bir Destek ile Yardım Ediyoruz -Mutlaka Okuyun-



Eğer PC başında oturuyorsanız mutlaka Youtube' da vakit geçiriyorsunuzdur. Ve Youtube' un özelliği de bir videodan başka bir videoya sizi sürüklemesi ve bir bakıyorsunuz ki Sabri' yi izlerken İlizyon Gösteri Hatalarına gelmişsiniz. Bunu bizzat yaşadım :))


Ama bu sefer denk geldiğim bir video güldürmedi bir an duraklattı ve göz yaşlarımı tutamadım. Duygusal biri olduğum için sanırım. Siz ne düşünürsünüz bilmiyorum ama bunu ilk gördüğümde çok duygulanmıştım. İçim cız etmişti. Onun o samimi gülüşü video çekerken çok belli oluyordu her ne olursa olsun mutlu olmaya çalışıyordu.

Şimdi diyeceksiniz neyden bahsediyorsun kardeşim diye :) Kanser hastası küçük bir kızdan bahsediyorum. Adı, Sude. Ailesi mutlu olması için her desteği sağlarken o da bunu istemiş ve oyuncaklarını kanalı üzerinden tanıtıyor, ufak kardeşiyle oyunlar oynuyor. 5-6 dakkalık kısa videolar çekiyor.
Ne kadar acı çekse de o videoda ki tatlı gülüşü sizi sevindirir mi ağlatır mı orasını izleyince görürsünüz. Bende destek olmak amaçlı Facebook üzerinden profilimde ve çeşitli sayfalarda gruplarda paylaşarak destek oldum.
Sizden maddi destek isteyen yok, sadece 1 TIK istiyorum. Kanalına abone olup bir kaç video izleyin, güzel yorumlar ve beğeni atın. Birşey kaybetmezseniz ve şükredin ki bu sizin küçük kız kardeşiniz veya kızınız değil. Ne kadar yayabilirsek o kadar çok destek olmuş oluruz. Bu sayede belki Youtube' da bunu fark edip maddi destek bile sağlayabilir.

El ele verelim #1Tık1Destek #1Abone1Destek olarak yardım edelim. Bloglarınızda sitelerinizde paylaşın, Facebook üzerinden paylaşın, heryerde paylaşıp destek verelim kardeşimize. Şimdiden teşekkürler herkese.

kanal adı: oyuncak koza tv ERDEM
kanal linki: https://www.youtube.com/channel/UCpnqsPhlBcSdRCARdI4tT0A

Teşekkürler...

11 yorum

Abone oluyorum ve destek veriyorum umarım iyi yerlere gelirler

nasrettin hocanın alacaklı komşusuna anlattığı hikaye gibi oldu bu olay ancak epey abonesi olmuş yavrunun. destek olmak lazım.

Günüzmüde iyi insaların var olması kadar güzel bir şey yok umarım bu sayı çoğalır

Ben abone oldum. Çevremdeki tüm insanları da bir bir abone yaptım. Umarım bu kardeşimiz en kısa sürede şifa bulur.

Bu kızcağızdan 1-2 abone sakınmamak gerek.

Abone oldum bende, sizler sayesinde destek olmak gurur verici, herkes abone olmalı.

Abone olan herkese teşekkür ederim arkadaşlar, paylaşımlar sayesinde 3-4 günde 100k aboneye ulaştı hatta cnnturk bile bunu farkedip haber yazmış. hepinize teşekkürler. 1abone bile kazandırdıysak ne mutlu bizlere. onu mutlu edebildiysek ne mutlu bizlere.

YouTube'da abuk sabuk gereksiz videolar çeken (sadece para kazanmak için) birçok kanal var. Bu kanallardan kendimizi arındırarak gerçek içerik üreten kanallara yönelmek lazım. Bilinçli bir YouTube kullanıcısı olarak tabii ki destek veriyorum.

Usta ben bütün hesaplarım ile abone oldum. Arkadaş çevreme ve facebook a da yazı geçtim umarım kısa zamanda sağlığına kavuşur ve tedavisini başarılı bir şekilde tamamlar.

inşallah hocam en kısa zamanda iyileşir. 6 aydır tedavi gördüğünü öğrendik, inşallah bu ağustosta tedavisi bitince iyileşecek. bende bu şekilde destek verip mutlu edelim istedim. destekleriniz için teşekkürler

Vahap Altındağ delete 2/18/2017

Bu küçük dostum ile tanışmamı sağladığınız için teşekkürler. Takip edip destekliyeceğim!


Yorum EkleYorum Ekle