29 Aralık 2016 Perşembe

Reklam Engelleyiciler Web Masterları Ne Kadar Zarara Uğratıyor?



      Bildiğiniz gibi son zamanlar da açılan siteler ve blog siteleri çoğaldıkça reklamlardan gelir elde etmek isteyen acemi, amatör, profesyonel tüm Web Masterların düşmanı olan reklam engelleyici (Adblock Kullanıcıları) o siteye düşündüğünüzden çok daha fazla para kaybettiriyor.

Peki ne kadar?



Saniye 1.313 dolar. İnanılmayacak kadar fazla değil mi?

Peki 1 ay da ne kadar dersiniz?
Tam tamına 3,45 milyar dolara denk geliyor.

       Peki ben ne kadar kaybediyorum diye soracak olursanız bu bölümde Admiral adında yeni yazılım sitesi devreye giriyor.

Admiral sitesine girerek, şuana kadar ne kadar para kaybedilmiş, ne kadar zarara uğratmışlar hepsini görebilir ve her an paranın arttığını görebilirsiniz.

Teşekkürler...

8 yorum

Bazıları olayın cılkını çıkarttığından dolayı bizim gibi insanlarda bu kayıplara uğruyor.

aynen size katılıyorum. bu yüzden anti-adblock kullanalım diyoruz bu sefer de ziyaretler azalıyor. bizde ne yapacağımızı şaşırıyoruz.

zırp pırt çıkmasa, ilgili ilgisiz olmasalar, başımızın üstüne ama... olmuyor işte

ona bende karşıyım, siteyi açar açmaz bi yere tıklayınca rekalama yönlendiren siteleri bende hiç sevmem. onlar için mutlaka adblock kullanılmalı :))

sitesinde reklamları olanlar bu derece para kaybetmeleri çok üzücü. zamanında benimde vardı sitem. günlük hit 5k ama reklam tıklama ve gösterme 100ü bile geçmiyordu. çok can sıkıcı bir durum.

haklsınız gerçekten üzücü bir durum

Webmasterların sitesine reklam alma hakkı olduğu gibi kullanıcılarında reklam engelleme hakkı var. Ben adblock kullandığım için bana sorun çıkaran sitelere hiç girmiyorum.

abuk subuk saçma reklamlar yapanları bende engelliyorum. ama onun dışında hak edenlerin sitesinde reklam engellemiyorum buda emek sonuçta. yorumunuz için teşekkürler.


Yorum EkleYorum Ekle