20 Kasım 2016 Pazar

Hangi Oyunu Oynasak?



           Zaman geçirmek için ne tür oyunlar oynayacağına karar veremeyenler, benim gibi bazen birçok oyunu görüp kararsız kalanlar, o zaman bu başlık altında toplanalım ve karar vermenizi kolaylaştıralım :)




          Artık o kadar çok oyun var ki hangisini oynayacağımızı bilmiyoruz ve bazen birinci serisi süper olan oyunlar ikinci serisi bizi hayal kırıklığına uğratabiliyor. Bu yüzden genelde ilk serilerde kalınıyor yamaların çıkması bekleniyor. Pes 2013 gibi.

Siz de benim gibi kısa bir liste oluşturabilirsiniz. Futbol konusunda yamayı seviyorsanız PES üzerine oluşturabilirsiniz. Ki ben sevdim 2017' yi, ne kadar aynı görünse de ama Türk takımlarının hepsine yer verilmemesi tabi ki üzücü. Sağolsun bu yamaları yapanlar var, yoksa tadı çıkmayacak.
Evet futbol konusunda 2 çeşitli oyunumuz var, birisi PES diğeri FIFA. Zaten bu iki oyuna rakip olacak futbol oyunu yok :)

Basketbol olarak zaten tek oyun var, 2K17
Motor ve diğer spor oyunlarını pek sevemedim hala. Sadece araba konusunda NFS Underground oynuyorum onu da son zamanlar da oynamaz oldum sebebi ise GTA V :) serbest araba kullanmayı, yarışlardan daha çok seviyorum.

Silahlı aksiyonlu vurmalı kırmalı oyunlar isterseniz sizlere önerim, küçüklüğümüzden beri oynadığımız, sırf bu oyun için okullardan kaçtığımızı bile hatırlıyorum :) CS diyenler bildi. CS 1.6, 1.5 vazgeçilmez zaten ama son zamanlarda popülerleşen ve Online olması ile daha bi zevkli hale gelen CS GO bence oynanması gereken oyunlardan biri.

Peki Single oynamak istiyorum ne önerirsin derseniz, size Mafia oyununu şiddetle öneririm. Mafia serisi 1 ve 2 süperdi. Gerek hikayesi gerekse grafikleri filan süperdi. Şimdi 3' ü indirdim. Trailer güzeldi fakat karakterimizin değişmesi beni üzdü. Aynı Watch Dogs gibi ana karakterimizi değiştirmeleri üzücü oldu. Watch Dogs 1' i oynayanlar varsa zaten ana karaktere benim gibi aşık olduysanız Watch Dogs 2' yi pek sevmeyeceksiniz ama oynanmaya değer bir oyun. Sırf ana karakterinden dolayı şuanlık oynamayı değil indirmeyi bile düşünmüyorum.

Korku oyunu olarak zaten meşhur oyunlarımız çok ama en çok beğendiğim oyun The Forest, oynamaya cesareti yeten varsa oynasın ben yarıda bıraktım ara ara oynuyorum :)) yaratıkların gece gece ani ve sessizce çıkması tamamen korkutucu bir hal.

             Benim kısa ve öz önerilerim bunlardı. Tabi ki daha güzel oyunlar vardır, Skyrim ve bunun gibi daha aksiyon içerikli oyunlar gibi. Oynamak indirmek istediğim daha çok oyun var aslında ama bu aralar yoğunluktan pek ilgilenemiyorum. Oldukça yazacağım hatta video çekmeyi bile düşünüyorum. Bu zamana bağlı tabi. Okuduğunuz için teşekkürler. Sağlıcakla kalın :)


Yorum EkleYorum Ekle